yardbarker

Milwaukee Bucks Season Stats

Player GP MPG FGM FGA FG% 3PM 3PA 3P% FTM FTA FT% RPG APG SPG BPG PPG
Brandon Knight7233.36.4015.17.4221.534.69.3253.604.49.8023.544.890.960.2417.93
Ramon Sessions2832.55.0010.86.4610.712.00.3575.116.07.8413.074.790.570.1115.82
Khris Middleton8230.04.5910.41.4401.463.54.4141.441.67.8613.782.061.010.2312.07
John Henson7026.54.919.13.5380.000.01.0001.302.53.5147.101.610.591.6611.13
Giannis Antetokounmpo7724.62.255.43.4140.531.53.3471.792.62.6834.401.940.780.796.82

See all Milwaukee Bucks season stats

Player of the Game - Bucks vs Kings (12/12)

Moderators: MickeyDavis, paulpressey25

Player of the Game

Monta Ellis
21
37%
Ersan Ilyasova
23
40%
Brandon Jennings
2
4%
Luc Richard Mbah a Moute
8
14%
Drew Gooden
2
4%
Marquis Daniels
1
2%
 
Total votes : 57

Post#16 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 2:53 am by Jez2983

I'll go Monta. Played the right way for his one per 10 games.

And now I've tied it.
paulpressey25 wrote:Joe Johnson will be a Buck sometime in 2013. It is destiny. He's the next generation of overpaid wings on the decline.


dupp wrote:I like boys.
Jez2983

Head Coach
Posts: 6,683
And1: 170
Joined: Dec 10, 2006
Location: Wananavu!
Top

Post#17 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 4:38 am by galena

Gotta go Monta. He really is the most talented guy we have on the team. I know he's inefficient but he commands respect from the opponent. He CAN go off at any given time. Does he usually? Hell no. But he did tonight. I know he's 26 but God if he could just put it all together somehow... 8-) :lol:
"I guess..."
galena
Sophomore
User avatar
Posts: 227
And1: 3
Joined: Jun 4, 2008
Location: Shorewood, WI
Top

Post#18 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 5:43 am by Balls2TheWalls

I voted Ersan, but after voting I had an immediate guilt pang for not voting for LRMAM. He was pretty much the only player we put on the court that looked like a basketball player for the entirety of the first half.
SupremeHustle wrote:Salmons might shoot us out of games, but SJAX shoots people out of parking lots. Think about it.
Balls2TheWalls





RealGM
Posts: 11,444
And1: 63
Joined: Jun 25, 2005
Top

Post#19 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 6:05 am by AussieBuck

Ersan for his 2 steals and 2 blocks and general handsomeness.
aol4532 wrote:what exactly is the difference between him (Bill Russell), and say a guy like Ryan Hollins, who is 20 lbs heavier and can get his head over the rim? He would get in foul trouble so quick, just trying to hold position.
AussieBuck

RealGM
User avatar
Posts: 20,174
And1: 666
Joined: May 10, 2006
Location: saveourbucks.com
Top

Post#20 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 7:22 am by JimmyTheKid

galena wrote:Gotta go Monta. He really is the most talented guy we have on the team. I know he's inefficient but he commands respect from the opponent. He CAN go off at any given time. Does he usually? Hell no. But he did tonight. I know he's 26 but God if he could just put it all together somehow... 8-) :lol:


I voted Ersan but all Monta needs to do is get back to being that guy who shoots 45% from the field. Its like he got to Milwaukee and forgot how to shoot. Those jumpers are just sooooo ugly. But his speed, athleticism, passing, peskiness, and finishing ability are all welcome and fun to watch. Not to mention he plays hard every game for the entire game. So whats different? Is he just taking and missing more long 2's than he did in Golden State?
JimmyTheKid
Veteran
User avatar
Posts: 2,823
And1: 197
Joined: Feb 10, 2009
Top

Post#21 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 8:05 am by White+Purple

Jez2983 wrote:I'll go Monta. Played the right way for his one per 10 games.
MilBucksBackOnTop06 wrote:Hammond is a nut.
White+Purple

Rookie
User avatar
Posts: 1,000
And1: 27
Joined: Mar 20, 2012
Location: Maker-Maker P'n'R
Top

Post#22 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 10:16 am by DocHoliday

Moute. Honorable mention goes to Ers for making me chuckle at the Kings as he grabbed offensive rebounds for putbacks. Of course I got an even bigger laugh driving to work this morning and hearing the Drew Gooden was picked as the MVB on 1250s post game show last night.
Image
DocHoliday



RealGM
User avatar
Posts: 10,127
And1: 253
Joined: Jun 29, 2007
Location: La Villa Strangiato
Top

Post#23 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Thu Dec 13, 2012 12:22 pm by HurricaneKid

Flipping a coin between Ers and Ellis.

Ellis it is.
fishnc wrote:If I had a gun with two bullets and I was in a room with Hitler, Bin Laden, and LeBron, I would shoot LeBron twice.
HurricaneKid
Sixth Man
Posts: 1,832
And1: 72
Joined: Jul 12, 2010
Top

Post#24 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Fri Dec 14, 2012 8:10 pm by Serge28

Tied again? WTF, lol
Top 5 draft picks since Kohl bought the Bucks in 1985:

Glenn Robinson in 1994
Ray Allen in 1996
Andrew Bogut in 2005
??? in 2014
Serge28



RealGM
Posts: 13,548
And1: 53
Joined: Apr 29, 2002
Location: Madtown, USA
Top

Post#25 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Fri Dec 14, 2012 9:21 pm by BUCKnation

Serge28 wrote:Tied again? WTF, lol

add one to Ersan unofficially if you want since I messed up my vote.
BUCKnation




General Manager
User avatar
Posts: 8,981
And1: 134
Joined: Jun 15, 2011
Top

Post#26 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Fri Dec 14, 2012 9:56 pm by Serge28

BUCKnation wrote:
Serge28 wrote:Tied again? WTF, lol

add one to Ersan unofficially if you want since I messed up my vote.


Yeah, couple that with someone just voting for Ersan and I'm calling it.
Top 5 draft picks since Kohl bought the Bucks in 1985:

Glenn Robinson in 1994
Ray Allen in 1996
Andrew Bogut in 2005
??? in 2014
Serge28



RealGM
Posts: 13,548
And1: 53
Joined: Apr 29, 2002
Location: Madtown, USA
Top

Post#27 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Fri Dec 14, 2012 9:57 pm by Serge28

Ersan just edges out Ellis to move into a tie for second with Larry:

Player of the Year

Image
Brandon Jennings: 3.5

Image
Larry Sanders: 2

Image
Ersan Ilyasova: 2

Image
Marquis Daniels: 1

Image
Mike Dunleavy: 1

Image
Samuel Dalembert: 1

Image
Monta Ellis: 0.5
Top 5 draft picks since Kohl bought the Bucks in 1985:

Glenn Robinson in 1994
Ray Allen in 1996
Andrew Bogut in 2005
??? in 2014
Serge28



RealGM
Posts: 13,548
And1: 53
Joined: Apr 29, 2002
Location: Madtown, USA
Top

Post#28 Re: Player of the Game - Bucks vs Kings (12/1
Fri Dec 14, 2012 10:09 pm by BUCKnation

Serge28 wrote:
BUCKnation wrote:
Serge28 wrote:Tied again? WTF, lol

add one to Ersan unofficially if you want since I messed up my vote.


Yeah, couple that with someone just voting for Ersan and I'm calling it.

Oh good. :thumbsup:
BUCKnation




General Manager
User avatar
Posts: 8,981
And1: 134
Joined: Jun 15, 2011
Top

Next

Return to Milwaukee Bucks


Who is online

Users browsing this forum: Aaron It Out, AjNjTj, DanGadzuric50, DocHoliday, PedroGrande, PkrsBcksGphsMqt, steger_3434, TMac96, wege1988, WRau1