ImageImage

$wag

Moderators: MickeyDavis, paulpressey25

User avatar
GrandAdmiralDan
RealGM
Posts: 14,645
And1: 481
Joined: Jul 24, 2004
Location: New Berlin, WI (Milwaukee)

Re: $wag 

Post#31 » by GrandAdmiralDan » Fri Feb 22, 2013 10:00 pm

trwi7 wrote:
GrandAdmiralDan wrote:"Give us any shot, we'll take it!"


Give us any rule we'll break it
We're gonna make Kohl's dreams come true
Gettin' the 8 seed


fixed
97-98
Nick Van Exel (LAL) on defending the Stockton-Malone pick-and-roll: "Yeah,
I got a way to defend it. Bring a bat to the game and kill one of them."
User avatar
GrandAdmiralDan
RealGM
Posts: 14,645
And1: 481
Joined: Jul 24, 2004
Location: New Berlin, WI (Milwaukee)

Re: $wag 

Post#32 » by GrandAdmiralDan » Fri Feb 22, 2013 10:00 pm

crkone wrote:Which one of you's is this person from the JS comments:

freshwater - Today at 12:44 PM - Report Abuse
40
In the video, Ellis and Jennings inspect 40% of the beer bottles and let the remaining ones clank off the conveyor belt.


:rofl:
97-98

Nick Van Exel (LAL) on defending the Stockton-Malone pick-and-roll: "Yeah,

I got a way to defend it. Bring a bat to the game and kill one of them."
User avatar
RiotPunch
General Manager
Posts: 9,562
And1: 423
Joined: Jul 05, 2009
Location: Final Four
Contact:
     

Re: $wag 

Post#33 » by RiotPunch » Sat Feb 23, 2013 8:23 am

packfan414 wrote:
H2tObes wrote:Stern clearly veto'd the trade due to basketball

Image


can someone photoshop kohl/hammonds heads onto this? would be incredible

"Why win a championship, when you win the 8 seed?"


Image
Image
User avatar
blazza18
RealGM
Posts: 23,721
And1: 4,489
Joined: Dec 02, 2010
Location: Aussie bias
     

Re: $wag 

Post#34 » by blazza18 » Sat Feb 23, 2013 8:25 am

:rofl:
Image
trwi7 wrote:Nah, I prefer touching real men.
User avatar
Noonskadoodle
Lead Assistant
Posts: 5,466
And1: 180
Joined: Jun 20, 2009

Re: $wag 

Post#35 » by Noonskadoodle » Sat Feb 23, 2013 8:42 am

JayMKE wrote:
JimmyTheKid wrote:PPGZ!!! PPGZZ!!! PPGZZZ!!!

$WAG!!! $WAGTASTIC!!! $WAGGERRIFFIC!!! $SWAGTACULAR!!!

Giggle Giggle Giggle Giggle!!!
Chuckle!!! Chuckle!!! Chuckle!!! Chuckle!!!
Chortle!!! Chortle!!! Chortle!!! Chortle!!!!
Guffaw!!! Guffaw!!! Guffaw!!! Guffaw!!!

Does JJ Redick bring the $WAG level of the backcourt up or down? On one hand, everyone hates that he went to Duke. So he's got that brush-off-my-shoulder-haters-gonna-hate $WAG thing going for him. On the other hand, he has no tattoos. Its a toss up. I actually think the $WAG level of the backcourt increases just a tad due to JJ's "everyone-hates-me" $WAG.

$WAGLICIOUS!!!

Hehehehehehhehehehehhehehehe


well he does have a DWI so maybe his YOLO will make up for his lack of $wag.


JJ actually has more tats than he should have.

forearm:

Image

& he has a couple more
User avatar
Wise1
RealGM
Posts: 18,130
And1: 141
Joined: Jun 27, 2005
Location: Devouring worlds.
     

Re: $wag 

Post#36 » by Wise1 » Sat Feb 23, 2013 1:53 pm

You can't forget these guys....Lenny and Squiggy

Image

The golden age of television. Watched a lot of this stuff.
And what star shall arise from Milwaukee? Jabari Parker
User avatar
LUKE23
RealGM
Posts: 67,257
And1: 2,203
Joined: May 26, 2005
Location: Stunville
       

Re: $wag 

Post#37 » by LUKE23 » Sat Feb 23, 2013 2:32 pm

RiotPunch wrote:
Image


:rofl:
User avatar
humanrefutation
RealGM
Posts: 13,965
And1: 1,242
Joined: Jun 05, 2006
       

Re: $wag 

Post#38 » by humanrefutation » Sat Feb 23, 2013 7:53 pm

I just saw this ad posted on the Bucks facebook page. I'd love this so much if it wasn't about Brandon and Monta.
User avatar
JayMKE
RealGM
Posts: 13,886
And1: 2,059
Joined: Jun 21, 2010
Location: AZ
     

Re: $wag 

Post#39 » by JayMKE » Sat Feb 23, 2013 8:13 pm

Kohl should be Mini-Me for obvious reasons
FREE GIANNIS
User avatar
ampd
RealGM
Posts: 15,202
And1: 1,544
Joined: Dec 06, 2010

Re: $wag 

Post#40 » by ampd » Sat Feb 23, 2013 10:01 pm

LUKE23 wrote:
RiotPunch wrote:
Image


:rofl:


:-o :lol:
User avatar
BUCKnation
RealGM
Posts: 10,272
And1: 352
Joined: Jun 15, 2011
       

Re: $wag 

Post#41 » by BUCKnation » Sun Feb 24, 2013 6:38 am

humanrefutation wrote:I just saw this ad posted on the Bucks facebook page. I'd love this so much if it wasn't about Brandon and Monta.

It really is one of their better marketing ads I have seen in awhile, its just really unfortunate both and especially one has absolutely turned me off from this team.
gbmb34
Pro Prospect
Posts: 774
And1: 18
Joined: Dec 01, 2009
       

Re: $wag 

Post#42 » by gbmb34 » Sun Feb 24, 2013 8:04 am

BUCKnation wrote:
humanrefutation wrote:I just saw this ad posted on the Bucks facebook page. I'd love this so much if it wasn't about Brandon and Monta.

It really is one of their better marketing ads I have seen in awhile, its just really unfortunate both and especially one has absolutely turned me off from this team.


+1000

I went back and watched some of the FTD video like when Bango did that crazy dunk, when he punched those Hawks fans, and the ESPN ad.

So sad that 1) Bogut got hurt and killed that 2) That's the most impressive thing the Bucks have done on the court in the last decade.
packerbreakdown.wordpress.com
User avatar
RiotPunch
General Manager
Posts: 9,562
And1: 423
Joined: Jul 05, 2009
Location: Final Four
Contact:
     

Re: $wag 

Post#43 » by RiotPunch » Sun Feb 24, 2013 8:50 am

JayMKE wrote:Kohl should be Mini-Me for obvious reasons


Appearance-wise, yes. From a meddling perspective, it made more sense for him to be Dr. Evil in my mind.
Image
User avatar
MikeIsGood
RealGM
Posts: 20,563
And1: 158
Joined: Jul 10, 2003
Location: Sloane!
     

Re: $wag 

Post#44 » by MikeIsGood » Sun Feb 24, 2013 10:41 am

crkone wrote:Which one of you's is this person from the JS comments:

freshwater - Today at 12:44 PM - Report Abuse
40
In the video, Ellis and Jennings inspect 40% of the beer bottles and let the remaining ones clank off the conveyor belt.


OMG :lol:
paul wrote:Not kidding, I missed most of the second overtime cleaning up with handy wipes, much like twirl.
stevescheffler06
Analyst
Posts: 3,518
And1: 54
Joined: Jun 30, 2006
Location: Milwaukee by way of Seattle
     

Re: $wag 

Post#45 » by stevescheffler06 » Sun Feb 24, 2013 1:40 pm

:rofl:
MikeIsGood wrote:
crkone wrote:Which one of you's is this person from the JS comments:

freshwater - Today at 12:44 PM - Report Abuse
40
In the video, Ellis and Jennings inspect 40% of the beer bottles and let the remaining ones clank off the conveyor belt.


OMG :lol:


Win
Sneaky Pete wrote:In Disgiuse.

Return to Milwaukee Bucks