ImageImageImageImageImage

OT: The One & Only, JR Smith

Moderators: moocow007, magnumt, Thorn, Brooklyn_Yards, mrpoetryNmotion, j4remi, Knickstape1214, GONYK, Thugger HBC, NoLayupRule

ToHoleWithSoul
Head Coach
Posts: 6,007
And1: 621
Joined: Nov 23, 2005
     

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#61 » by ToHoleWithSoul » Fri Feb 22, 2013 9:37 pm

bklynstoops wrote:i'm kinda old school. I would've went with 'Are you going to get in the truck?'


:lol:
br7knicks
RealGM
Posts: 20,236
And1: 1,441
Joined: Dec 01, 2008
       

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#62 » by br7knicks » Fri Feb 22, 2013 9:45 pm

HakeemKnicks wrote:
SkipBaseless wrote:Uncensored version. Looks like she did want the pipe :lol:

Image

Pics of said girl:
Image

Now did JR Smith actually clap dem cheeks or not? :lol:

yup. even when we lose swish always manages to win.

Image



girl looks like she's 15. whoof
When Acy starts: 2-0
When Amare starts: 0-2
User avatar
moocow007
Global Mod
Global Mod
Posts: 76,514
And1: 6,213
Joined: Jan 07, 2002
Location: In front of the computer, where else?
       

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#63 » by moocow007 » Fri Feb 22, 2013 10:42 pm

ezmoney707 wrote:
Fat Kat wrote:She's 18, so she could've legally gotten said pipe.

Here's her twitter.

https://mobile.twitter.com/CallMeZaddyy_/tweets

Get Emo back in here; the coast is clear :lol:


:lol:
Washington Wizards
C - Pau Gasol, Chris Andersen, J. Freeland
PF - Amir Johnson, Jonas Jerebko, M. Beasley
SF - Loul Deng, James Johnson, A. Gee
SG - James Harden, Kevin Martin, T. Antetokounmpo
PG - Marcus Smart, Andre Miller, D. Sloan
NYKnickerbocker
Sixth Man
Posts: 1,835
And1: 735
Joined: Oct 10, 2012
Location: Queens
       

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#64 » by NYKnickerbocker » Sat Feb 23, 2013 12:08 am

Lolz. Wish I had J.r's intuition. To know when a smiley face means she want the pipe. Ima say this to ma girl the next time she send me a smiley face.

Damn earl keep on livin the life.
gamer4Life
General Manager
Posts: 7,805
And1: 773
Joined: May 04, 2002
       

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#65 » by gamer4Life » Sat Feb 23, 2013 12:21 pm

br7knicks wrote:
HakeemKnicks wrote:
SkipBaseless wrote:Uncensored version. Looks like she did want the pipe :lol:

Image

Pics of said girl:
Image

Now did JR Smith actually clap dem cheeks or not? :lol:

yup. even when we lose swish always manages to win.

Image



girl looks like she's 15. whoof


Nah, white girls always look younger than their age.
User avatar
emo
RealGM
Posts: 10,220
And1: 4,156
Joined: Jul 28, 2008
Location: Carmelo Anthony's thoughts about ESPN: "It’s like Fox News".
     

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#66 » by emo » Sat Feb 23, 2013 12:23 pm

gamer4Life wrote:Nah, white girls always look younger than their age.


So this is what you tell yourself, eh?
Image
User avatar
GettinitDone
Veteran
Posts: 2,984
And1: 470
Joined: Feb 09, 2012

Re: OT: The One & Only, JR Smith 

Post#67 » by GettinitDone » Sat Feb 23, 2013 1:18 pm

GONYK wrote:JR is a funny guy


Nah, this is a multi-millionaire's pro-active way of avoiding being sued and losing millions.

Return to New York Knicks