ImageImageImageImageImage

Leo Rautins Epic Fail

Moderators: Rhettmatic, Yuri Vaultin, Morris_Shatford, DG88, Alfred, Undefeated, FluLikeSymptoms, itbobby007

raptorfan416
Banned User
Posts: 1,899
And1: 170
Joined: Nov 09, 2010

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#21 » by raptorfan416 » Sat Jan 19, 2013 2:53 am

i don't get why people on here hate on leo so much.
User avatar
JYD
Retired Mod
Retired Mod
Posts: 25,412
And1: 2,236
Joined: Aug 07, 2001
Location: NOT POSSIBLE! NOT POSSIBLE!

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#22 » by JYD » Sat Jan 19, 2013 3:03 am

Pretty sure it was "Next time I'd like to see you catch the ball instead of blocking it out of bounds."
ROBBS
Head Coach
Posts: 6,295
And1: 4,311
Joined: Jul 28, 2008
Location: Earth
     

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#23 » by ROBBS » Sat Jan 19, 2013 3:05 am

I lol'd at this irl when I heard this. Thank for uploading
Image
#FireCasey #TradeDeRozan #EndTheMadness
User avatar
TOStateofMind
RealGM
Posts: 14,739
And1: 7,934
Joined: Jul 16, 2008
   

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#24 » by TOStateofMind » Sat Jan 19, 2013 3:20 am

:lol:
Image
User avatar
supra2k8
Bench Warmer
Posts: 1,286
And1: 2,087
Joined: Oct 31, 2010

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#25 » by supra2k8 » Sat Jan 19, 2013 3:23 am

Image
User avatar
UnderdogRaptors
RealGM
Posts: 34,746
And1: 43,666
Joined: Oct 30, 2012
Location: Suspended.
       

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#26 » by UnderdogRaptors » Sat Jan 19, 2013 3:25 am

:lol: :lol: :lol: :lol:
Image
BC_IS_A_PLAYA wrote:jonas sucks, his dad should have got a vasectomy
bigbadstevenson
Banned User
Posts: 1,576
And1: 360
Joined: Dec 10, 2010

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#27 » by bigbadstevenson » Sat Jan 19, 2013 3:26 am

fredericklove wrote:He no English?


You might want to have a look back at your comment history before insulting anyone's English.
User avatar
J-Roc
RealGM
Posts: 30,895
And1: 4,217
Joined: Aug 02, 2008
Location: Sunnyvale
       

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#28 » by J-Roc » Sat Jan 19, 2013 3:35 am

Yep, and I think I saw someone misspell a word on this forum. Crazy wacky stuff!
Image
User avatar
GREY 1769
RealGM
Posts: 11,077
And1: 10,926
Joined: Mar 17, 2010
Location: White and Red Blue and White
   

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#29 » by GREY 1769 » Sat Jan 19, 2013 3:58 am

Sums up our season. Well said, Leo! :rofl: :rofl: :rofl:

Instant classic!
Image
Sig courtesy of http://www.turbozone.ca/
User avatar
Dennis 37
Lead Assistant
Posts: 4,593
And1: 4,618
Joined: Feb 24, 2007
Location: Ontario, Canada

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#30 » by Dennis 37 » Sat Jan 19, 2013 4:24 am

raptorfan416 wrote:i don't get why people on here hate on leo so much.


We have all been negatively affected by the reality of this team, the bias against us by the league, and cheer leading by company lackies just puts us over the top.

No one really hates Leo. If this were a top three seed, we wouldn't give a crap about the broadcast team. We could be stuck with the guys doing punjabi hockey and we wouldn't care.
Rhettmatic: "The Knicks aren't even worth a Google image search."
RaptorReloaded
Starter
Posts: 2,415
And1: 712
Joined: Jan 23, 2008

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#31 » by RaptorReloaded » Sat Jan 19, 2013 4:27 am

hahahahahahahahahahahahaha
User avatar
Boogie!
RealGM
Posts: 32,264
And1: 17,177
Joined: Oct 27, 2005
Location: Ba da da da daaaaaa. If you build it, they will come!
Contact:
   

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#32 » by Boogie! » Sat Jan 19, 2013 4:41 am

**** i'm dying. the thing that makes it so funny is that i can't even figure out what he was TRYING to say. was just hilarious.
Image
https://www.youtube.com/watch?v=yT1qnw41Mj4" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
StatLine
Starter
Posts: 2,472
And1: 1,420
Joined: Jun 30, 2011
 

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#33 » by StatLine » Sat Jan 19, 2013 4:49 am

Zeno wrote:At least he finally said something new.


Winner
User avatar
KnickerBonkerz
Analyst
Posts: 3,439
And1: 1,896
Joined: Oct 22, 2012
     

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#34 » by KnickerBonkerz » Sat Jan 19, 2013 12:23 pm

raptorfan416 wrote:i don't get why people on here hate on leo so much.

i don't get how people can NOT hate him so I guess we're even
Image
User avatar
JWiLL02
RealGM
Posts: 10,848
And1: 2,428
Joined: Jan 06, 2004
Location: Sprite Zone

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#35 » by JWiLL02 » Sat Jan 19, 2013 2:35 pm

Yeah, I had to rewind it 4-5x when I heard that, was trying to figure out what he said between my fits of laughter.

It's amusing how nervous Leo seems to get with these halftime interviews. He has a hard time putting together actual questions and his entire demeanor seems shook. I'd feel a bit bad...but he's been doing this for 15 years and I've seen him be an arrogant ass in real life at his basketball camps, so no sympathy here.
Image
*Sig courtesy of Raptors' royalty 'Turbozone'. http://www.turbozone.ca"
User avatar
Dr Octagon
RealGM
Posts: 17,446
And1: 14,620
Joined: Jul 20, 2006
Location: In a million world, billion world, quadrillion world
 

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#36 » by Dr Octagon » Sat Jan 19, 2013 2:38 pm

Zeno wrote:At least he finally said something new.

:rofl:
#FireMasai
Image
waltthewiz
Junior
Posts: 412
And1: 19
Joined: Nov 11, 2008

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#37 » by waltthewiz » Sat Jan 19, 2013 3:56 pm

leo went temporarily (Please Use More Appropriate Word) there
ballercb4
Sixth Man
Posts: 1,922
And1: 1,283
Joined: Dec 13, 2008
 

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#38 » by ballercb4 » Sat Jan 19, 2013 8:51 pm

Dennis 37 wrote:
raptorfan416 wrote:i don't get why people on here hate on leo so much.


We have all been negatively affected by the reality of this team, the bias against us by the league, and cheer leading by company lackies just puts us over the top.

No one really hates Leo. If this were a top three seed, we wouldn't give a crap about the broadcast team. We could be stuck with the guys doing punjabi hockey and we wouldn't care.


One of them trying to be a doctor now...he in med-school lol...so I guess it would be one punjabi guy...
Image
User avatar
wolfv
Analyst
Posts: 3,347
And1: 2,377
Joined: May 10, 2010

Re: Leo Rautins Epic Fail 

Post#39 » by wolfv » Sat Jan 19, 2013 9:43 pm

These play by play guys should just embrace the team being a joke and go along with it. Hire one of the Punjabi guys to do commentary with Matt 'Punjabi' Devlin, keep Jack sick so he always has that voice, and a nervous mumbling Leo speaking in tongues. That would entertain me more than the actual basketball

Return to Toronto Raptors