Page 85 of 88

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Tue Nov 26, 2019 6:02 pm
by Kobe>Jordan>God
ROballer wrote:I'm beating the **** out of guys right now. Three weeks in a row, never trailed.
Had the matchup in the bag since the first day. And although I only win 5-4 and 6-3 at best, that doesn't mean it's close. It really isn't.

I'm straight up dominating in my strong cats, to the point we could be playing another 3 weeks and you still couldn't beat me.

And I couldn't combine Rubio/Teague yet. One of them was always injured. I was dead last in assists after 2 weeks but slowly creeping up the rankings and I am middle of the pack right now. Which is great since I'm great at turnovers as well.
It's really a paradox, usually when you have big assists numbers you also pile up a ton of turnovers. Not me, I'm keeping my turnovers low as ****.


Did Teague just get benched for Culver? Is that a one time thing, or a permanent move?
Good thing you have Culver as well. Oh wait....

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Tue Nov 26, 2019 6:45 pm
by Mamba Mentality
Man I could really use some frontcourt help. Baynes and Green injuries are killing me.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Tue Nov 26, 2019 8:57 pm
by Kilroy
Kobe>Jordan>God wrote:My team played so poorly last week, I feel lucky to have lost by just 4-5.

I'm not completely out of the race, Lamb is back and Bagley should be returning soon.

Next up, the number one team in the league - Killroy!


Yeah man, good luck! My team has been beset by injuries... I've been doing some creative benching and adding... I feel lucky to hold on last week and I'm not confident this week.

I need Kyrie and Walker back.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Wed Nov 27, 2019 5:36 am
by ROballer
Kobe>Jordan>God wrote:
ROballer wrote:I'm beating the **** out of guys right now. Three weeks in a row, never trailed.
Had the matchup in the bag since the first day. And although I only win 5-4 and 6-3 at best, that doesn't mean it's close. It really isn't.

I'm straight up dominating in my strong cats, to the point we could be playing another 3 weeks and you still couldn't beat me.

And I couldn't combine Rubio/Teague yet. One of them was always injured. I was dead last in assists after 2 weeks but slowly creeping up the rankings and I am middle of the pack right now. Which is great since I'm great at turnovers as well.
It's really a paradox, usually when you have big assists numbers you also pile up a ton of turnovers. Not me, I'm keeping my turnovers low as ****.


Did Teague just get benched for Culver? Is that a one time thing, or a permanent move?
Good thing you have Culver as well. Oh wait....


It's a permanent move but it's gonna be a Lou Williams role. He's still seeing 30 mins a night and gets to close the game. I actually don't mind it since he's gonna play more against 2nd units.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Thu Nov 28, 2019 3:47 am
by tugs
Damn, I didn't notice I had a full roster with games and started the Blazers instead of Boucher and Turner

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Thu Nov 28, 2019 4:37 pm
by ROballer
tugzer desperate for the next productive big. :lol: :lol: :lol:

I have plenty, come and trade.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Thu Nov 28, 2019 10:26 pm
by tugs
Lol, it's called a streaming spot. You would know.

Reports are saying there's an impending line up change in CHA and Zeller hasn't really been productive defensively.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Nov 29, 2019 2:40 am
by Wavy Q
All it took was Vuc dying for Mo Bamba to actually start doing things

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Mon Dec 2, 2019 6:54 pm
by ROballer
I'm laughing my ass off seeing guys adding and dropping the Warriors bigs like used socks, thinking they'll be gettin' something good. :lol: :lol:

News flash...Kevon Looney is back bitches. G-league scrubs will go back to seeing no minutes.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Mon Dec 2, 2019 8:03 pm
by Kobe>Jordan>God
Everyone should be praising me for knocking the top team down, LOL.

Spellman was picked up only for tonight's match-up against the Atlanta Hawks, who have one of the worst defensive ratings in the league. Norman Powell had to go because Lowry and Ibaka are back for Toronto.

Chriss is garbage, he just can't stop getting himself into foul trouble. I drafted Marquese as a rook and suffered through two seasons of his erratic inconsistency.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Tue Dec 3, 2019 7:43 am
by tugs
Yeah can't trust anyone from the Dubs. How ironic from having legit 5 fantasy studs coexisting and contributing to GMs, to scrapping for production for a talent deprived team. Usually it's the other way around.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Tue Dec 3, 2019 3:42 pm
by ROballer
How about Chris Paul for Rozier tugzer?

Rozier isn't getting it done with the assists and that's the reason I got him in the first place. He's solid everywhere else but I'm not a point whore so I have no use for him.

Paul is 10 yrs older, injury prone and a major candidate for a shutdown down the stretch. You really need to abandon that ship before it's too late and you can't get anything for him.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Wed Dec 4, 2019 7:22 am
by ROballer
**** Ty just had to break the streak. :nonono: :nonono:

First time after 5 weeks I trail at the end of a day.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Thu Dec 5, 2019 5:49 pm
by Mamba Mentality
Another injury riddled season. Awesome!

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 2:35 pm
by tugs
ROballer wrote:How about Chris Paul for Rozier tugzer?

Rozier isn't getting it done with the assists and that's the reason I got him in the first place. He's solid everywhere else but I'm not a point whore so I have no use for him.

Paul is 10 yrs older, injury prone and a major candidate for a shutdown down the stretch. You really need to abandon that ship before it's too late and you can't get anything for him.
Yeah... He's still somehow keeping me afloat in ASTS, why would you want someone you're punting? Graham's creeping ain't he?

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 3:29 pm
by ROballer
I'm not punting assists. I'm punting pts, 3's and FT% so Rozier is meh for me.
I honestly expected what Graham has at the moment, from Rozier. That little bastard has completely hugged the ball. And I thought long and hard about adding him, easily could have been on my team.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 3:36 pm
by tugs
Oh yeah. Without checking I think you have/had Rubio, Rondo, Payton. Definitely not punting ASTS. Forgot, my bad.

Well yeah that's my fear. Graham is balling despite having everyone healthy. Paul ain't doing much but at least now he still gets PT. Need someone with sure minutes now, I'm kind of rebuilding in a way.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 3:38 pm
by tugs
How's Matisse working out for you? Very annoying to own in standard H2H. This year's Mitchell Robinson.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 6:01 pm
by ROballer
tugs wrote:Oh yeah. Without checking I think you have/had Rubio, Rondo, Payton. Definitely not punting ASTS. Forgot, my bad.

Well yeah that's my fear. Graham is balling despite having everyone healthy. Paul ain't doing much but at least now he still gets PT. Need someone with sure minutes now, I'm kind of rebuilding in a way.



He's got as surest minutes as anyone, since the two are playing together. Problem is Graham is stunting his assist numbers, like Mitchell used to do with Rubio last year.

In the last 13 games, he had one game under 30 mins played, and that was a 40 point blowout loss in which he played 26.

Averaging 19.8/4.8/3.8/1.5 just 2.0 turnovers with 3.6 3's and 48/85 shooting in the last 2 weeks. Played 34 mpg.
I much rather get 12 points but 8 apg from him.

I need the assists, I traded my **** pick for Jeff Teague's corpse afterall. Rozier is solid as they come as a fantasy guy but fits better on other teams.

Re: Award Winning Lakers Board NBA Dynasty League - Year 5

Posted: Fri Dec 6, 2019 6:06 pm
by ROballer
tugs wrote:How's Matisse working out for you? Very annoying to own in standard H2H. This year's Mitchell Robinson.


Yeah, they totally **** his minutes up for basically nothing. But he's trending up again with the Richardson injury.

Give me your 1st in the Paul deal and I might throw him in as well.