ImageImageImage

Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME

Moderators: BFRESH44, Wiltside, MettaWorldPanda, heat4life, IggieCC

User avatar
QUIZ
Retired Mod
Retired Mod
Posts: 26,850
And1: 65,563
Joined: Feb 02, 2014
Location: South Florida
Contact:
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1901 » by QUIZ » Thu Aug 27, 2020 4:09 pm

Read on Twitter
Image
Of course we lost. WOAT OP was WOAT OP again last night. :nonono: -QUIZ
McGruder very lucky he got that 500k this year. He should invest and manage a subway after all this-MettaWorldPanda
User avatar
Bishop45
RealGM
Posts: 28,680
And1: 95,590
Joined: Apr 22, 2015
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1902 » by Bishop45 » Thu Aug 27, 2020 4:12 pm

CP said he was going to record this part of history, sports during covid, I hope he got some footage of everything somehow
Long Live Winnie. Mamba siempre

Rest in Power Chadwick

:rocking:
AirP.
RealGM
Posts: 20,161
And1: 6,606
Joined: Nov 21, 2007

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1903 » by AirP. » Thu Aug 27, 2020 4:20 pm

al bondiga wrote:Read the signs, 50/50 Shot season is over, if they do not play tonight, done. szn. was already in life support, before the bubble... 2021 boys!!


If the playoffs are over now or stop some other time during the playoffs it's not out of the question that the 2020-2021 season might not happen either. Not sure you can cancel a postseason and then start a whole new season a few months down the road. The NBA may just target the 2021-2022 season as the next NBA season.
User avatar
Mos_Heat
General Manager
Posts: 8,782
And1: 36,038
Joined: Jan 12, 2016
Location: Meh
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1904 » by Mos_Heat » Thu Aug 27, 2020 4:44 pm

goodboy wrote:
Mos_Heat wrote:Strong russian fatalism vibes from goodboy

Lmao

Idk man I feel skeptical about sports and the justice system. They just don't go hand to hand imo.

Probably not, but atleast they're trying
:reporter:
oreon
Pro Prospect
Posts: 768
And1: 1,873
Joined: Jun 18, 2018

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1905 » by oreon » Thu Aug 27, 2020 4:45 pm

AirP. wrote:
al bondiga wrote:Read the signs, 50/50 Shot season is over, if they do not play tonight, done. szn. was already in life support, before the bubble... 2021 boys!!


If the playoffs are over now or some other time during the playoffs it's not out of the question that the 2020-2021 season might not happen either. Not sure you can cancel a postseason and then start a whole new season a few months down the road. The NBA may just target the 2021-2022 season as the next NBA season.


No way the NBA just looses another season like that. It's billions of lost dollars lost.
They would still target starting next season latest by January regardless of whether playoffs continue or not. If games continue 100% next season starts latest by January.
If they don't then next season is 50/50. The owners would rip apart the CBA and seek more money and more restrictions on player movement. And if nothing is agreed by Dec then lockout and likely next season cancelled.
That's why a majority of teams want to play. They know they have little leverage if the CBA is ripped apart. Majority of the rank & file can't go a full season without income especially after they already have lost money this season. Unfortunately, the leverage is tilted towards the ones with a lot more money.
User avatar
Mos_Heat
General Manager
Posts: 8,782
And1: 36,038
Joined: Jan 12, 2016
Location: Meh
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1906 » by Mos_Heat » Thu Aug 27, 2020 4:46 pm

IggieCC wrote:
Read on Twitter

lucky for Mavs, and us to some degree, that have injuries to key player(s).

Not sure it would help the Mavs, KP is done
:reporter:
User avatar
goodboy
RealGM
Posts: 44,532
And1: 178,110
Joined: Aug 07, 2014
Location: Living rent free in Saltics heads
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1907 » by goodboy » Thu Aug 27, 2020 5:03 pm

Mos_Heat wrote:
goodboy wrote:
Mos_Heat wrote:Strong russian fatalism vibes from goodboy

Lmao

Idk man I feel skeptical about sports and the justice system. They just don't go hand to hand imo.

Probably not, but atleast they're trying

And that's wonderful mos
Jayson "he's only 19 :o" Tatum
User avatar
QUIZ
Retired Mod
Retired Mod
Posts: 26,850
And1: 65,563
Joined: Feb 02, 2014
Location: South Florida
Contact:
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1908 » by QUIZ » Thu Aug 27, 2020 5:07 pm

I’m guessing we play on Sunday if the Bucks play and win on Friday.
Image
Of course we lost. WOAT OP was WOAT OP again last night. :nonono: -QUIZ
McGruder very lucky he got that 500k this year. He should invest and manage a subway after all this-MettaWorldPanda
User avatar
BenoUdrihFTL
Lead Assistant
Posts: 4,998
And1: 10,030
Joined: Feb 20, 2013
Location: Wish.com customer support
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1909 » by BenoUdrihFTL » Thu Aug 27, 2020 5:17 pm

Man ngl I haven't been the biggest Lebby fan since his snek exit from Miami but wtf the uncompromising hate he gets on the GB is absurd. No one even knows his role in any of this yet people are blasting him for literally every possible scenario. If he wants to boycott, it's phuck him because China or something. If he wants to resume, it's phuck him he's not about the cause. If it's either/or, it's phuck him he mad the Bucks acted without him

And it's not even different posters being mad for different things, I've literally seen the same posters flip flop on what they're bashing him for based on the latest tweet implying what his stance might be lmao
1.61803398874989484820458683436563811772030917980576286
2135448622705260462818902449707207
204189391137484754088
0753868917521
26633862
22353
693
User avatar
Mos_Heat
General Manager
Posts: 8,782
And1: 36,038
Joined: Jan 12, 2016
Location: Meh
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1910 » by Mos_Heat » Thu Aug 27, 2020 5:20 pm

goodboy wrote:
Mos_Heat wrote:
goodboy wrote:Lmao

Idk man I feel skeptical about sports and the justice system. They just don't go hand to hand imo.

Probably not, but atleast they're trying

And that's wonderful mos

:wizard: :wizard: :wizard:
:reporter:
User avatar
Mos_Heat
General Manager
Posts: 8,782
And1: 36,038
Joined: Jan 12, 2016
Location: Meh
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1911 » by Mos_Heat » Thu Aug 27, 2020 5:22 pm

BenoUdrihFTL wrote:Man ngl I haven't been the biggest Lebby fan since his snek exit from Miami but wtf the uncompromising hate he gets on the GB is absurd. No one even knows his role in any of this yet people are blasting him for literally every possible scenario. If he wants to boycott, it's phuck him because China or something. If he wants to resume, it's phuck him he's not about the cause. If it's either/or, it's phuck him he mad the Bucks acted without him

And it's not even different posters being mad for different things, I've literally seen the same posters flip flop on what they're bashing him for based on the latest tweet implying what his stance might be lmao

His haters/lovers are something else, that's for sure
:reporter:
User avatar
Bishop45
RealGM
Posts: 28,680
And1: 95,590
Joined: Apr 22, 2015
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1912 » by Bishop45 » Thu Aug 27, 2020 5:31 pm

BenoUdrihFTL wrote:Man ngl I haven't been the biggest Lebby fan since his snek exit from Miami but wtf the uncompromising hate he gets on the GB is absurd. No one even knows his role in any of this yet people are blasting him for literally every possible scenario. If he wants to boycott, it's phuck him because China or something. If he wants to resume, it's phuck him he's not about the cause. If it's either/or, it's phuck him he mad the Bucks acted without him

And it's not even different posters being mad for different things, I've literally seen the same posters flip flop on what they're bashing him for based on the latest tweet implying what his stance might be lmao


I don't really mess with Lebby, but yea' all that is nonsense

Ppl want a boogeyman tho. For the life of me, no idea why anyone goes to the GB
Long Live Winnie. Mamba siempre

Rest in Power Chadwick

:rocking:
User avatar
IggieCC
Forum Mod - Heat
Forum Mod - Heat
Posts: 45,105
And1: 209,107
Joined: Apr 14, 2014
Location: Beno Udrih Stats
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1913 » by IggieCC » Thu Aug 27, 2020 5:33 pm

Mos_Heat wrote:
IggieCC wrote:
Read on Twitter

lucky for Mavs, and us to some degree, that have injuries to key player(s).

Not sure it would help the Mavs, pretty sure KP is done

Luka should be healing.

Mavs are done anyways but I wanna see Luka go down fighting MOS :x

Morris, PBev, Harrelz are jerks. And that Shamet guy looks like Evil Mustache cartoon character :x

Image
Image
The Biggest Goran Dragic Fan since 2/17/2015
User avatar
IggieCC
Forum Mod - Heat
Forum Mod - Heat
Posts: 45,105
And1: 209,107
Joined: Apr 14, 2014
Location: Beno Udrih Stats
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1914 » by IggieCC » Thu Aug 27, 2020 5:46 pm

Bishop45 wrote:
BenoUdrihFTL wrote:Man ngl I haven't been the biggest Lebby fan since his snek exit from Miami but wtf the uncompromising hate he gets on the GB is absurd. No one even knows his role in any of this yet people are blasting him for literally every possible scenario. If he wants to boycott, it's phuck him because China or something. If he wants to resume, it's phuck him he's not about the cause. If it's either/or, it's phuck him he mad the Bucks acted without him

And it's not even different posters being mad for different things, I've literally seen the same posters flip flop on what they're bashing him for based on the latest tweet implying what his stance might be lmao


I don't really mess with Lebby, but yea' all that is nonsense

Ppl want a boogeyman tho. For the life of me, no idea why anyone goes to the GB

I go to GB for LOL threads that crazy Heat fans post sometimes bish I just look at the subjects and leave lol

Should Giannis Forfeit DPOY Award To Bam If Heat Beat Bucks?
by Feel_the_Heat15 » Yesterday 12:15 pm


and never forget this
viewtopic.php?t=1658039
Image
The Biggest Goran Dragic Fan since 2/17/2015
AirP.
RealGM
Posts: 20,161
And1: 6,606
Joined: Nov 21, 2007

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1915 » by AirP. » Thu Aug 27, 2020 6:18 pm

oreon wrote:No way the NBA just looses another season like that. It's billions of lost dollars lost.
They would still target starting next season latest by January regardless of whether playoffs continue or not. If games continue 100% next season starts latest by January.
If they don't then next season is 50/50. The owners would rip apart the CBA and seek more money and more restrictions on player movement. And if nothing is agreed by Dec then lockout and likely next season cancelled.
That's why a majority of teams want to play. They know they have little leverage if the CBA is ripped apart. Majority of the rank & file can't go a full season without income especially after they already have lost money this season. Unfortunately, the leverage is tilted towards the ones with a lot more money.

If(and they might not) the players are willing to cancel this season with the most important games left what makes you think a few months changes their views on starting a whole new season? Do you think nothing else controversial will happen in that time off?
User avatar
goodboy
RealGM
Posts: 44,532
And1: 178,110
Joined: Aug 07, 2014
Location: Living rent free in Saltics heads
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1916 » by goodboy » Thu Aug 27, 2020 6:18 pm

Lmao bam wasnt even 2nd hahah. It would've gone to Rudy or something smh
Jayson "he's only 19 :o" Tatum
User avatar
goodboy
RealGM
Posts: 44,532
And1: 178,110
Joined: Aug 07, 2014
Location: Living rent free in Saltics heads
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1917 » by goodboy » Thu Aug 27, 2020 6:21 pm

IggieCC wrote:
Bishop45 wrote:
BenoUdrihFTL wrote:Man ngl I haven't been the biggest Lebby fan since his snek exit from Miami but wtf the uncompromising hate he gets on the GB is absurd. No one even knows his role in any of this yet people are blasting him for literally every possible scenario. If he wants to boycott, it's phuck him because China or something. If he wants to resume, it's phuck him he's not about the cause. If it's either/or, it's phuck him he mad the Bucks acted without him

And it's not even different posters being mad for different things, I've literally seen the same posters flip flop on what they're bashing him for based on the latest tweet implying what his stance might be lmao


I don't really mess with Lebby, but yea' all that is nonsense

Ppl want a boogeyman tho. For the life of me, no idea why anyone goes to the GB

I go to GB for LOL threads that crazy Heat fans post sometimes bish I just look at the subjects and leave lol

Should Giannis Forfeit DPOY Award To Bam If Heat Beat Bucks?
by Feel_the_Heat15 » Yesterday 12:15 pm


and never forget this
viewtopic.php?t=1658039

Lmao phucking guy erased his OP with a tweet.
Jayson "he's only 19 :o" Tatum
User avatar
BenoUdrihFTL
Lead Assistant
Posts: 4,998
And1: 10,030
Joined: Feb 20, 2013
Location: Wish.com customer support
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1918 » by BenoUdrihFTL » Thu Aug 27, 2020 6:28 pm

Chalm Down wrote:
HeartDonor wrote:Kelly, tyler, and the gang dont scare anyone. 5 in a row and the whole squad is boasting on insta. As for dragic he is Calderon without the 3’s. Like current calderon, not even prime fam


I agree with this for the most part. Current Beno Udrih is probably more apt comparison for Dragic tbh

Image
1.61803398874989484820458683436563811772030917980576286
2135448622705260462818902449707207
204189391137484754088
0753868917521
26633862
22353
693
User avatar
goodboy
RealGM
Posts: 44,532
And1: 178,110
Joined: Aug 07, 2014
Location: Living rent free in Saltics heads
 

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1919 » by goodboy » Thu Aug 27, 2020 6:53 pm

Scum eh Beno
Jayson "he's only 19 :o" Tatum
User avatar
Chalm Down
RealGM
Posts: 25,365
And1: 126,648
Joined: Jan 22, 2014
Location: snuggled in beno's strapping arms

Re: Around the NBA streets Vol. 5: ONE MORE TIME 

Post#1920 » by Chalm Down » Thu Aug 27, 2020 8:19 pm

goodboy wrote:Scum eh Beno


was I wrong??
Bishop45 wrote:"Let Iggie start the season brehs, was the wors that could happen"

Return to Miami Heat