ImageImageImageImageImage

Porzingis Unicorn #3 Thread

Moderators: moocow007, magnumt, Knickstape1214, Capn'O, j4remi, mrpoetryNmotion, King of Canada, Deeeez Knicks, Thorn, GONYK, NoLayupRule, Thugger HBC

User avatar
Marty McFly
RealGM
Posts: 21,613
And1: 4,339
Joined: Sep 15, 2009
 

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#281 » by Marty McFly » Tue Feb 21, 2017 9:20 pm

found his theme music on reddit.

User avatar
GONYK
Forum Mod - Knicks
Forum Mod - Knicks
Posts: 50,234
And1: 14,142
Joined: Jun 27, 2003
Location: Frankie N Baby
   

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#282 » by GONYK » Wed Feb 22, 2017 7:29 am

Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too
User avatar
DaGawd
RealGM
Posts: 12,047
And1: 9,363
Joined: Mar 11, 2014
Location: Queens, NY
     

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#283 » by DaGawd » Wed Feb 22, 2017 7:33 am

GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too

Thats my boy!
User avatar
Fat Kat
RealGM
Posts: 20,485
And1: 7,979
Joined: Apr 19, 2004
     

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#284 » by Fat Kat » Wed Feb 22, 2017 10:20 am

Stay focused KP
All comments made by Fat Kat are given as opinion, which may or may not be derived from facts, and not made to personally attack anyone on Realgm. All rights reserved.®
User avatar
PrecociousNeoph
Head Coach
Posts: 6,570
And1: 327
Joined: May 31, 2007
Location: Gentleman D'Antoni
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#285 » by PrecociousNeoph » Wed Feb 22, 2017 10:30 am

last year he regularly played out of the pinch post/high post or slightly lower and routinely made good passes out of there and he was able to do this because he is such a scoring threat from that spot. yes he has to improve as a passer and he will get better at making reads as he plays against NBA defenses more. he's a 21 year old halfway into his 2nd season going from playing one way under derek fisher to another way under jeff hornacek at the start of the year to now this hybrid triangle thing phil jackson has forced on him. get off the guys back and let him make mistakes.
Image
User avatar
Governor Dudley
Starter
Posts: 2,030
And1: 350
Joined: Nov 10, 2007

Re: RE: Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#286 » by Governor Dudley » Wed Feb 22, 2017 10:49 am

DaGawd wrote:
GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too

Thats my boy!

How fast you think Zinger slid into her dms after that?

Sent from my SM-G920F using RealGM mobile app
Image
User avatar
JohnWillow
Starter
Posts: 2,387
And1: 2,438
Joined: Jun 27, 2015
Location: Eurobasket.
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#287 » by JohnWillow » Wed Feb 22, 2017 10:53 am

GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too


Where do yall find this stuff :rofl:
BAF 1.0. Raptors.

PG: Mike Conley
SG: Victor Oladipo
SF:
PF: Draymond Green
C:

Remaining budget: 170$
User avatar
ChaosHamster
Starter
Posts: 2,152
And1: 1,420
Joined: Oct 07, 2015

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#288 » by ChaosHamster » Wed Feb 22, 2017 10:56 am

JohnWillow wrote:
GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too


Where do yall find this stuff :rofl:


instagram.. duh
User avatar
JohnWillow
Starter
Posts: 2,387
And1: 2,438
Joined: Jun 27, 2015
Location: Eurobasket.
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#289 » by JohnWillow » Wed Feb 22, 2017 11:20 am

ChaosHamster wrote:
JohnWillow wrote:
GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too


Where do yall find this stuff :rofl:


instagram.. duh


I mean, is there some dude who are just scrolling down the comment section and looking for some other celebrities comments on those picture? :rofl:

It's funny for me, because I ain't that guy who is gonna scroll down 500+ comments lmao
BAF 1.0. Raptors.

PG: Mike Conley
SG: Victor Oladipo
SF:
PF: Draymond Green
C:

Remaining budget: 170$
User avatar
Guano
Lead Assistant
Posts: 5,921
And1: 1,379
Joined: Dec 16, 2010

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#290 » by Guano » Wed Feb 22, 2017 11:34 am

well that explains the giant herpes on his lip during all star weekend
BeagleBoss wrote:I hate this team and I hate myself for being a fan.
User avatar
ChaosHamster
Starter
Posts: 2,152
And1: 1,420
Joined: Oct 07, 2015

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#291 » by ChaosHamster » Wed Feb 22, 2017 11:43 am

JohnWillow wrote:
ChaosHamster wrote:
JohnWillow wrote:
Where do yall find this stuff :rofl:


instagram.. duh


I mean, is there some dude who are just scrolling down the comment section and looking for some other celebrities comments on those picture? :rofl:

It's funny for me, because I ain't that guy who is gonna scroll down 500+ comments lmao


:D I was just trolling..

I think you can just see someone comments if you follow them, nah? So if someone follows KP, he can just see what he wrote.. I'am not using instagram.. but yeah, I really doubt someone is just browsing through them..
User avatar
JohnWillow
Starter
Posts: 2,387
And1: 2,438
Joined: Jun 27, 2015
Location: Eurobasket.
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#292 » by JohnWillow » Wed Feb 22, 2017 11:56 am

Guano wrote:well that explains the giant herpes on his lip during all star weekend


Image
BAF 1.0. Raptors.

PG: Mike Conley
SG: Victor Oladipo
SF:
PF: Draymond Green
C:

Remaining budget: 170$
tuna108
Pro Prospect
Posts: 819
And1: 274
Joined: Jun 03, 2011

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#293 » by tuna108 » Wed Feb 22, 2017 12:13 pm

GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too


Where did the booty thread go? this should be in that thread :P
levendis
Pro Prospect
Posts: 943
And1: 488
Joined: Jun 18, 2015
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#294 » by levendis » Wed Feb 22, 2017 1:30 pm

JohnWillow wrote:
ChaosHamster wrote:
JohnWillow wrote:
Where do yall find this stuff :rofl:


instagram.. duh


I mean, is there some dude who are just scrolling down the comment section and looking for some other celebrities comments on those picture? :rofl:

It's funny for me, because I ain't that guy who is gonna scroll down 500+ comments lmao


pretty sure if you follow him you can see what he's commented on/liked, etc.
User avatar
K P 6
RealGM
Posts: 28,656
And1: 8,100
Joined: Jun 27, 2006
Location: Formerly Jayknickz11, Still a legend in my own right.
Contact:
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#295 » by K P 6 » Wed Feb 22, 2017 2:12 pm

KP is a damn Savage!! Dont get distracted by the chicks because they can destroy you.
Image
Ntilikina Gang, don't fight it. SMFPB CMFGB SMFMB KMFPB FMFNB
User avatar
delvec19
Assistant Coach
Posts: 3,951
And1: 1,438
Joined: Jun 17, 2008
Location: NJ
       

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#296 » by delvec19 » Wed Feb 22, 2017 4:34 pm

GONYK wrote:Image

KP is about to win the Instagram skills challenge too


Omg please nail her KP! She's my dream gal. Hottest model out there by far.
goink
User avatar
ChaosHamster
Starter
Posts: 2,152
And1: 1,420
Joined: Oct 07, 2015

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#297 » by ChaosHamster » Thu Apr 6, 2017 6:51 pm

Image

bump :evil:
User avatar
King of Canada
Forum Mod - Knicks
Forum Mod - Knicks
Posts: 10,964
And1: 6,046
Joined: Nov 03, 2005
Location: Halifax, Nova Scotia
   

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#298 » by King of Canada » Thu Jul 6, 2017 7:45 pm

I was scared to bring this thread up after the nonsense this spring. Too many great things in threads 1 and 2! Thought I should add this now that the Knicks have kind of come back to their senses.

Image
Icandoallthings
Junior
Posts: 360
And1: 164
Joined: Oct 08, 2016
 

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#299 » by Icandoallthings » Fri Jul 7, 2017 6:22 am

After the Hardaway deal if KP wants to leave the organization I will not say one bad word about him.
tuna108
Pro Prospect
Posts: 819
And1: 274
Joined: Jun 03, 2011

Re: Porzingis Unicorn #3 Thread 

Post#300 » by tuna108 » Fri Jul 7, 2017 8:05 am

Icandoallthings wrote:After the Hardaway deal if KP wants to leave the organization I will not say one bad word about him.



Dolan is back!!!!

Return to New York Knicks