Realgm Standard Fantasy Football League

Moderator: MadNESS

bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Fantasy Football League 

Post#21 » by bluejerseyjinx » Tue Jul 25, 2017 6:40 am

Cactus Jack wrote:
bluejerseyjinx wrote:
Cactus Jack wrote:So are you not in favor of that? I am not the biggest fan of having a waiver system. It makes it a lot harder to pick someone up like you mention. This way (with No waivers), every one is a free agent & made available. :wink:

Wee need a waiver system. Only Jwise can't replace players. :lol:

Wait, what? :lol:

No, I don't think your grasping what I'm saying lol. When setting up a league, you have the option of Waivers or No Waivers. Without Waivers, every Free agent is made available at any time (No claim is necessary). So, you don't have to wait til Tuesday or Wednesday of any given week to find out if you've won a claim on a player. Instead, You can add a player at any time.

I've done it this way for many leagues that I've created myself. It's a lot more fun from my pov. But, if the majority of people prefer having a Waiver system in place instead, that's fine too.

Never mind, :lol: Your right. I misunderstood. I like the way you are talking. sounds perfect. I'm all in.
bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Fantasy Football League 

Post#22 » by bluejerseyjinx » Tue Jul 25, 2017 6:45 am

jwise44 wrote:I'll do both

You naughty boy.
User avatar
Ayatollah
Head Coach
Posts: 6,294
And1: 3,424
Joined: Jul 04, 2009
Location: Lower Bavaria, Germany
   

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#23 » by Ayatollah » Thu Jul 27, 2017 9:07 am

Let´s write the other active forum members (Otis Driftwood and Raven Mad) and force them to participate :lol:
User avatar
bleu
Retired Mod
Retired Mod
Posts: 6,446
And1: 1,144
Joined: Apr 24, 2007
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#24 » by bleu » Fri Jul 28, 2017 4:07 am

Y'all still got room?! I'd love to join. Is this an ESPN league?
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#25 » by Cactus Jack » Fri Jul 28, 2017 5:04 am

bleu wrote:Y'all still got room?! I'd love to join. Is this an ESPN league?

Awesome! Yeah, I think ESPN is the way to go.
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#26 » by Cactus Jack » Fri Jul 28, 2017 5:45 am

Ayatollah wrote:Let´s write the other active forum members (Otis Driftwood and Raven Mad) and force them to participate :lol:

Otis declined. I sent Raven an invite!

1. Bluejerseyjinx
2. BMurph
3. Jwise
4. Ayatollah
5. Bleu
6. Blazza
7. Myself

Still a few spots up for grabs! Once we have 10, I'll create the league (ESPN). :wink:
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
User avatar
blazza18
RealGM
Posts: 40,497
And1: 15,412
Joined: Dec 02, 2010
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#27 » by blazza18 » Fri Jul 28, 2017 5:56 am

I'm in fellas.
trwi7 wrote:Ban yourself you asshole.
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#28 » by Cactus Jack » Fri Jul 28, 2017 5:57 am

blazza18 wrote:I'm in fellas.

Great! I'll add you to the list.
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
User avatar
Ayatollah
Head Coach
Posts: 6,294
And1: 3,424
Joined: Jul 04, 2009
Location: Lower Bavaria, Germany
   

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#29 » by Ayatollah » Fri Jul 28, 2017 6:55 am

Cactus Jack wrote:
Ayatollah wrote:Let´s write the other active forum members (Otis Driftwood and Raven Mad) and force them to participate :lol:

Otis declined. I sent Raven an invite!

1. Bluejerseyjinx
2. BMurph
3. Jwise
4. Ayatollah
5. Bleu
6. Blazza
7. Myself

Still a few spots up for grabs! Once we have 10, I'll create the league (ESPN). :wink:

Don´t know if it´s allowed but you could ask on the Basketball-board as well, I´m sure some guys are interested as well.
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#30 » by Cactus Jack » Fri Jul 28, 2017 7:02 am

Ayatollah wrote:
Cactus Jack wrote:
Ayatollah wrote:Let´s write the other active forum members (Otis Driftwood and Raven Mad) and force them to participate :lol:

Otis declined. I sent Raven an invite!

1. Bluejerseyjinx
2. BMurph
3. Jwise
4. Ayatollah
5. Bleu
6. Blazza
7. Myself

Still a few spots up for grabs! Once we have 10, I'll create the league (ESPN). :wink:

Don´t know if it´s allowed but you could ask on the Basketball-board as well, I´m sure some guys are interested as well.

I've messaged a few of the regulars on the NFL GB. If you want to recruit anyone, feel free! :D
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#31 » by bluejerseyjinx » Sun Jul 30, 2017 12:31 am

Cactus Jack wrote:
bleu wrote:Y'all still got room?! I'd love to join. Is this an ESPN league?

Awesome! Yeah, I think ESPN is the way to go.

I agree !!!
bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#32 » by bluejerseyjinx » Sun Jul 30, 2017 2:59 pm

Cactus Jack wrote:
Ayatollah wrote:
Cactus Jack wrote:Otis declined. I sent Raven an invite!

1. Bluejerseyjinx
2. BMurph
3. Jwise
4. Ayatollah
5. Bleu
6. Blazza
7. Myself

Still a few spots up for grabs! Once we have 10, I'll create the league (ESPN). :wink:

Don´t know if it´s allowed but you could ask on the Basketball-board as well, I´m sure some guys are interested as well.

I've messaged a few of the regulars on the NFL GB. If you want to recruit anyone, feel free! :D

Otis declined, wow. I guess he's getting old and senile. :wink: I hope there are some rules and guidelines regarding Jwise's behavior as well. :wink: :rofl: Because I'm always a perfect angel. :thumbsup: :thinking: :confused:
Mike_pedro
Ballboy
Posts: 20
And1: 6
Joined: Apr 11, 2017
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#33 » by Mike_pedro » Mon Jul 31, 2017 3:03 pm

I'm up to it :)
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#34 » by Cactus Jack » Mon Jul 31, 2017 6:00 pm

Mike_pedro wrote:I'm up to it :)

You're in! :D
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#35 » by bluejerseyjinx » Wed Aug 2, 2017 7:24 pm

Cactus Jack wrote:
Mike_pedro wrote:I'm up to it :)

You're in! :D

You let anyone in don't ya? :wink: :lol:
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#36 » by Cactus Jack » Wed Aug 2, 2017 8:41 pm

bluejerseyjinx wrote:
Cactus Jack wrote:
Mike_pedro wrote:I'm up to it :)

You're in! :D

You let anyone in don't ya? :wink: :lol:

Not everyone! :wink:
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
MEGAQUIB
Junior
Posts: 387
And1: 194
Joined: Nov 28, 2016
   

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#37 » by MEGAQUIB » Fri Aug 4, 2017 2:24 am

i would be in if its an auction
User avatar
Cactus Jack
RealGM
Posts: 16,272
And1: 8,031
Joined: Feb 25, 2015
Location: NBA team was stolen
     

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#38 » by Cactus Jack » Fri Aug 4, 2017 3:24 am

MEGAQUIB wrote:i would be in if its an auction

Sorry, this one is a snake.
Dominater wrote:Damn Cactus jack takin over

Roddy wrote:- The NBA without Seattle is not the real NBA
bluejerseyjinx
Head Coach
Posts: 6,747
And1: 1,061
Joined: Oct 18, 2014
Location: Maine
       

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#39 » by bluejerseyjinx » Tue Aug 8, 2017 6:42 pm

MEGAQUIB wrote:i would be in if its an auction

Jack is afraid to get schooled in an auction. :wink: :lol:
User avatar
Ayatollah
Head Coach
Posts: 6,294
And1: 3,424
Joined: Jul 04, 2009
Location: Lower Bavaria, Germany
   

Re: Realgm Standard Fantasy Football League 

Post#40 » by Ayatollah » Wed Aug 9, 2017 12:45 pm

How many guys are participating right now?
Do we know a date for the draft already?

Return to Fantasy Football